środa, 5 marca 2014

Weird first video

Hej wszystkim ;)
Nie było mnie tutaj przez jakiś czas , długo zastanawiałam się nad tym jaką naprawdę chcę mieć tematykę bloga . Doszłam do wniosku że będę pisać o wszystkim co mnie interesuje , zero ograniczeń a kto wie może i was czymś zainspiruję ;)
Dobrym skutkiem nieobecności będą wyraźniejsze zdjęcia  jednak tak ostre przerabianie nie spisuje się najlepiej .
W najbliższym czasie może być też troszkę o fitnessie ponieważ przygotowuje się do lata .
Dzisiaj mam na sobie topik który może posłużyć również za spódniczkę , moje nogi jednak nie są na tyle szczupłe by paradować w spódnicy baletnicy .
 Kupowałyście kiedykolwiek coś w centro ??
Za każdym razem gdy wchodzę do tego sklepu jestem zachwycona rozmaitością i oryginalnością , zdarzyło się nawet kupić 3 pary na raz . Po chwili zachwytu i ostygnięciu emocji w domu zawsze przychodziła porażka , a to buciki szybko się rozbiły , gumka w ogóle nie trzyma stopy , obcas jest nie stabilny i wiele innych . Jestem ciekawa jak to u was wygląda ??
Na koniec mam dla was niespodziankę , nudziło mi się i koniecznie chciałam wypróbować w pełni nowe tło fotograficzne więc dziwny filmik z outfitem , za każdym razem gdy go oglądam śmieje się sama z siebie .

Hi everyone ;)
I wasn't here for a while , i wonder about this what i really whant this blog be about . I conclude that i will be write about everything that im intrested in , no more limitations and who knows maybe i will inspired you .
Good result of my absence will be better photographs , so intensive reforlmulate photos wasn't such a good idea .
In the short term it could be something about workout and fitness here because im trying to lose weight and become fit , i want to be ready for summer .
Today i wear top witch could b use as a skirt  but my legs aren't so slender to parade in ballet skirt .
Have you evr buy something in centro ??
Everytime when i get into this shop i am so thrilled by variety and uniqueness of shoes , it happen that i buy three  pair in the same time . And then after moment of fascination , when it all cool down always come humpty dumpty . One shoes is too loose , another one have eraser whitch don't even hold the foot or hell isn't as firm as it should be and a lot of another things thah is wrong . 
Im thinking how it look in your case ??
Did you have bad luck too ??
Finally i have got supris for you , i was bored so i trial new and first one photographic background , it result you could watch this weird video with my outfit , everytim i watch this i laught from myself .











https://www.youtube.com/watch?v=VyW0j3sDa-4&feature=youtu.be

1 komentarz: