niedziela, 16 marca 2014

Barwa oczu ?

Witam was w ten jakże ponury dzień ;*

Oczy są zwierciadłem duszy , da się z nich odczytać wszystko nawet gdy ciało pozostaje niewzruszone .
W takim razie czy jesteście w stanie nie patrząc na zdjęcia w tej chwili podać mi barwę oczu swoich bliskich , rodziców , przyjaciół ?? Zauważyłam że mimo iż patrzymy innym w oczy nie znaczy że zwracamy na nie tak na prawdę uwagę , jakiś czas temu zapytałam przyjaciółki jaką mam barwę oczu , w większości była chwila zastanowienia po czym odpowiedź brązowe .
Czy moje oczy są brązowe ??





Otóż nie , powiedziałabym że są zielone choć sama mam problem z ich określeniem .
Przepraszam za jakość jednak robienie zdjęć oczu jest skomplikowane , podziwiam dziewczyny prezentujące makijaż ;)
Czy wasi znajomi lub wy sami dobrze wytypowaliście barwę tęczówki najbliższych ??
Przekonajcie się sami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz