sobota, 22 marca 2014

adidas

Muzyczka klik

Utwory z lat 80's są super , od kąd skończyłam cały sezon dzienników Carrie które " dzieją się " w tych latach , puszczam sobie ścieżkę dźwiękową na okrągło i jestem zachwycona .
Mogę jej słuchać od rana do nocy , dzień w dzień i wciąż mam niedosyt .
Chciałabym spacerować ulicami Nowego Jorku z tą playlistą ;)
Może kiedyś ....

Pusty dom , pełna szafa ,subufer i można robić zdjęcia , jednak wytrzymanie w normalnej pozie wydaje się niemożliwe . Bluzkę dostałam w prezencie od mamy , legginsy dla odmiany  są z second handu za niziutką cenę 4 zł . Zestaw jest dość banalny jednak podoba mi się i jak widać miałam ubaw przy robieniu ich .
Gdzie nie gdzie widać pewne niedociągnięcia figury ale do lata zostało jeszcze sporo czasu a kontuzja mi nie odpuszcza ... Oba warianty są wygodne ;p

Ps. polecam szminki z avon-owskiej serii Color trend, są wytrzymałe do tego maja intensywne kolory . Czego chcieć więcej ?? :)




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz