sobota, 22 marca 2014

listki

muzyczka klik

Wybaczcie mi ten bajzel na około , wiosenne porządki mogę uznać za rozpoczęte .
Gdy nikogo nie ma w domu zamieniam się w bestię i przewracam dom do góry nogami co właśnie możecie podziwiać w tle ;p
Na dworze wciąż jest chłodno a ja zostałam wezwana do opieki nad córeczką kuzynki a że Wika jest wyjątkowo energiczna różnego rodzaju sukienki i spódniczki się nie nadają .
Naszyjnik mimo iż jest śliczny również musiał zostać zastąpiony , szczerze mówiąc po chwilowym przemyśleniu co możemy robić i biała bluzka została wypersfadowana z myśli ;p

Bluzeczkę znalazłam w szafie mamy , tak przyznaje się gdy jej nie ma w domu często zaglądam do jej szafek i patrze jakie ma tam skarby , zawsze coś wpadnie mi w oko . Spodobała mi się faktura bluzeczki , w pierwszym momencie myślałam że jest pikowana .

Marmurkowe jeansy są jednymi z moich ulubionych , kupiłam je kilka lat temu w Bershce  .
Naszyjnik jest z avon-u , spodobała mi się kaskada listków oraz to w jaki sposób jest rzeźbiony . Na zdjęciach w katalogu wydawał się większy i bardziej masywny , jest jednak delikatny przez co często mam problem z zestawieniem go .












 Bluzka : szafa mamy
Spodnie : Bershka
Naszyjnik : Avon



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz