niedziela, 16 marca 2014

Wakacyjnie ;)

Dzisiaj zestaw złożony z spodenek i długiej bluzeczki , przełamana pastelowymi dodatkami .
Zastanawiam się czy założyłybyście takie spodenki w ciepłe dni na dobrą sprawę może raz widziałam dziewczynę w luźnych spodenkach . W większości są one jeansowe lub z innego sztywnego materiału , sama z chęcią będę paradować w tych w ciepłe dni , są idealne i mają kieszonki co rzadko zdarza się w takich spodenkach . Kupione w holenderskim sklepie z bielizną przez mamę , jednak gdy tylko je zobaczyłam od razu zaczęłam je notorycznie pożyczać , no dobrze przyznaje się podkradać aż w końcu stwierdziła że mogę je sobie zabrać ;) Są troszkę za luźne jednak wcale mi to nie przeszkadza . Plecaczek i tenisówki zostały kupione w Auchanie za śmieszną kwotę 20 zł , mają już rok i do tej pory dobrze się trzymają ;)

















Spodenki : Holenderski sklep z bielizną
Bluzeczka : Big star
Tenisówki : Auchan
Plecaczek: Auchan

2 komentarze:

  1. witaj :)
    w ramach klucznika dodaję Ci +4 pkt za te dwie pozycje: Stephanie Plum wystrzałowa dziewiątka i Najwyższa stawka

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dodałam recenzje do All in niedługo dodam również do Plum , pora poszukać kolejnych ;))

    OdpowiedzUsuń