sobota, 15 marca 2014

Poszukiwane buciki

Oto moi " weterani " czyli ulubione i najwygodniejsze buty ever , nie chciałam się z nimi rozstawać , mama zastosowała atak i wyrzuciła je do śmieci , a śmieci ruszyły w świat i oto słuch o nich zaginął .
Z przykrością muszę stwierdzić że takiego modelu którego powielam na zdjęciach nie mogę nigdzie znaleźć , internet który zazwyczaj jest potężnym źródłem wiedzy i informacji tym razem stał się bezużyteczny , spędziłam już godziny , dnie , miesiące a nawet lata na poszukiwaniach i wciąż nic .
Gdyby któraś/yś z was odnalazło takie buciki i były na sprzedaż w rozmiarze od 39 wzwyż proszę dajcie mi znać bo naprawdę nigdy nie miałam innych butów które byłyby tak wygodne jak te , 10 cm obcas koturna , wyprofilowane tak że nie idzie odczuć różnicy pomiędzy nimi a chodzeniem boso , ślicznie prezentują się na stopie , ładnie wydłużają nogi i można w nich paradować cały dzień , po moich ukochanych ślad zaginął .
Przepraszam was za takie zdjęcia le naprawdę nie chciałam się rozstać z tymi koturnami , były już tak znoszone że każde wyjście odciskało na nich swe piętno .
Gdyby nie mama pewnie wylądowałyby u szewca na ostrym dyżurze a powróciły jak po operacji plastycznej , udanej oczywiście ;)







                                                       
Buciki kupiłam na ryneczku , nie pamiętam dokładnie w jakiej cenie wiem jednak ze była bardzo okazyjna .
Znalazłam podobny model jednak nie ma już go nigdzie w rozmiarze od 39 do 41 , gdyby któraś z was go zauważyła gdziekolwiek proszę dajcie mi znać






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz