niedziela, 16 marca 2014

Efekty diety i ćwiczeń ( 3 tygodnie )

Dzisiaj chciałam wam pokazać efekty diety kategonicznej i treningu , nie są one idealne ale jest efekt co mnie dalej motywuje ;) We wtorek miną dokładnie 3 tygodnie , pokazuje je dzisiaj choć powinno się pokazywać pierwsze efekty po miesiącu niestety mam kontuzje i nie wiem jak potoczy się dalszy trening . Staram się ćwiczyć codziennie , pierwsza dała o sobie znać lewa stopa z bólem podobnym jaki towarzyszył mi do naderwania / nadwyrężenia ścięgna już kiedyś , wtedy w ruch weszły bandaże , maście i ogromny ból a mimo tego trzeba było dalej iść . Następnie dołączyła się prawa kostka , spuchła a każde jej dotknięcie powiązane jest z syczeniem i bólem . W tym momencie śmieje się że uczciliśmy tom paczką żelek , nie wiedziałam wcześniej w żadnej biedronce stoiska ze słodyczami do wyboru , wszystkie po 2 zł i można dowolnie mieszać a tu w Blachowni akie cudeńko stoi więc dorwałam się do niego i w drodze do domu już nic nie zostało ;D Ćwiczyć będę się starała dalej , dietę i tak planowałam na 2 miesiące . Obecnie straciłam 4 kg i ważę 63 mimo iż przez całe życie towarzyszyła mi waga 55 kg w momentach systematycznych ćwiczeń 53 kg a teraz chciałabym dojść do 50 .
Nie przestraszcie się pierwszych zdjęć niestety innych nie miałam które ukazywałyby moją sylwetkę .

                                         Wcześniej zanim zaczęłam wyglądałam jak kluseczka



Zdjęcia po pierwszym tygodniu są przerażające ( wybaczcie innych nie mam )



W międzyczasie było jż znacznie lepiej 






Po treningu też całkiem nieźle



Po 3 tygodniach widzę efekty 
a to dopiero początek
















Kontuzja
na zdjęciu widać spuchniętą kostkę



Ważne by nigdy się nie poddawać , a jak wam idą przygotowania do ciepłych dni ;) ??



2 komentarze:

  1. wow efekty są super, motywujący wpis:* Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na czym polegała ta dieta?

    OdpowiedzUsuń