poniedziałek, 10 marca 2014

Dieta ketogeniczna (2)

Witam ;)
Kolejne przepisy . Dodam tylko że warto pic dużo wody osobiście pije aque niegazowaną ma ona minerały jednak nie ma posmaku na bąbęlkowania czy uczucia jakby była gazowana można ją pić w dużych ilościach Wczoraj w sklepie zabrakło Aquy więc spróbowałam niegazowanej jurajskiej który wydała mi się gazowana a tego naprawdę nie lubię . Mogę polecić niegazowaną wodę żywiec zdrój chociaż w większych ilościach jak np podczas ćwiczeń przy 3 szklance ma drobny posmak osadu jak przegotowana woda .

Śniadanie :

Makrela wędzona

Obiad :

Boczek i bekon pokrojony i usmażony na oliwie w sprayu bardzo fajna sprawa iż potrawy nie są dzięki niej bardzo tłuste a warto zauważyć że boczek czy bekon mają to do siebie że przy smażeniu ich na patelce tuszcz się z nich wytapia . Do tego sadzone jajko z szczypiorkiem . Całość również posypana szczypiorkiem
Od dawna chciałam spróbować takiego obiadu kuszona przez zagraniczne filmy gdzie często smażą bekon jakże ogromne było moje zdziwienie że tak naprawdę bardziej podłużny i chrupiący jest boczek a bekon wyglądem przypomina bardziej wędlinę .

Kolacja :

Jakiś serek lub jogurt . Tym razem skosztowałam fantazji .

Gdy najdzie nas ochota na przekąskę warto mieć pod ręką listki sałaty , pokrojoną marchewkę - mój ulubiony smakołyk na diecie lub paprykę pokrojoną w paseczki .








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz