środa, 12 marca 2014

Eveline 8 w 1

mia-bad girls

Opinia jest troszkę spóźniona ponieważ całe bum na tą odżywkę minęło jednakże to mnie nie powstrzymuje ;) Zdania były podzielone , jedni uważali ze jest wspaniała , dla innych nic nie zmieniła a jeszcze kolejni twierdzili że wręcz szkodzi . Sama sięgnęłam po nią gdy zauważyłam grube i zdrowe paznokcie przyjaciółki , pełna podziwu spytałam czego używa i wtedy właśnie odkryłam eveline 8 w 1 . Później obiło mi się jeszcze parę razy o uszy jak dziewczyny wypowiadały się na jej temat , swoją kupiłam w rossmannie i od razu zabrałam się do wypróbowywania .
Moje paznokcie z natury szybko się łamią lub rozdwajają co skutecznie uniemożliwia ich zapuszczenie , pozostawały tipsy . Odżywkę zaczęłam stosować tydzień po zdjęciu własnoręcznie  wykonanych tipsów więc stan płytki pozostawiał dużo do życzenia .
Produkt przerósł moje oczekiwania , płytka ładnie się zagoiła , paznokcie stały się mocne , z każdym kolejnym zastosowaniem wydawały się grubsze . Nie do końca przestrzegałam zasad z opakowania , " instrukcja nakładania " sugeruje byśmy pierwszego dnia nałożyli warstwę , drugiego kolejną , trzeciego dnia ostatnia warstwa ląduje na paznokciach po czym 4 zostaje zmyta i czynność możemy zacząć powtarzać od nowa . Nie przepadam za takim kombinowaniem , nakładałam dwie warstwy na to lakier i czekałam aż nie odpryśnie gdy tak się działo zmywałam całość i zaczynałam od nowa . Z czasem z dwóch warstw zrobiła się jedna a stan paznokci z tygodnia na tydzień ulegał poprawie .
Dużo razy słyszałam komplementy na temat paznokci , koleżanki zachwycone pytały czego używam a klientki w pracy twierdziły że mam tipsy co było miłym komplementem przy świadomości że to moje naturalne pazurki ;)
Obecnie paznokcie się nie łamią ani nie rozdwajają , są ładne , zdrowe i szybko rosną .
Odżywka przerosła moje oczekiwania i szczerze ją polecam
Jeżeli chodzi o wady przez które zapewne tak dużo osób omija ją szerokim łukiem jest substancja rakotwórcza w składzie .
Jednak eveline jest na tyle porządną firmą iż nie sadze by chcieli zaszkodzić klientom , na opakowaniu jest napisane że nie należy długo stosować odżywki .
Polecam i zachęcam do kupna , produkt waha się w granicach od 9 do 15 zł przy czym jest bardzo wydajny mi wystarczył mniej więcej na 4 miesiące po czym dorwała się do niego również mama widząc efekty ;))

Niestety nie mam zdjęcia pazurków zanim zaczęłam ją stosować mam tylko kilka zdjęć zrobionych w trakcie choć nie powalają ostrością , niestety taki mam aparat






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz