poniedziałek, 22 lipca 2013

Skradziony vs. zapomniany blog

Witam was
Po strasznie długiej przerwie , myślałam że dezaktywowałam tego bloga , w między czasie założyłam nowy blog --http://www.ccamalente.blogspot.com/ , niestety właśnie zorientowałam się że ktoś mi się na niego włamał i perfidnie pozmieniał wszystkie hasła wraz z danymi do poczty , tak więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło .
Wracam do was ;))
Wybaczcie mi jakość zdjęć i przeróbeczki , niestety zdjęcia robię cyfrówką  i wymagają one pewnego szlifu.
Przerzucam zdjęcia z dawnego bloga jednakże dopiero w następnym poście.


Wczoraj było upalnie ,naprawdę piękna niedziela , mam to szczęście że mieszkam nad zalewem , smażing & plażing w towarzystwie przyjaciela to must have takiego dnia , tak samo jak ten uroczy kombinezon z sh , który zdobyłam za jedyne 4 zł  . Gdyby któraś z was miała ochotę wpaść na wspólną sesję jak najbardziej zapraszam ;))















                                                                Kombinezon : SH
                                                                Buty : Deichmann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz