środa, 24 lipca 2013

Outdoor

                                  https://www.youtube.com/watch?v=Z8eXaXoUJRQ

Dość wcześnie wróciłam więc postanowiłam znaleźć lepsze miejsce na zdjęcia , na razie musi wystarczyć nam podwórko ;)
W świecie mody coraz więcej oryginalnych wzorów , asymetrii i geometrii a ja cenie sobie klasykę szczególnie gdy w pół śnie szykuje się do pracy ,jest ona  niezastąpiona .
Bawiłyście się kiedyś w przewijanie klatek w filmach i wychwytywanie najlepszych momentów ??
Osobiście gdy ciężko mi coś uchwycić na zdjęciu , realizuje to na kilkusekundowym filmiku po czym wycinam  . Tym razem troszkę mnie poniosło czego efekty widzicie na końcu ;)



















                                                            Bluzeczka : H&M
                                                            Spódniczka : allegro
                                                            Buciki : prezent

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz