poniedziałek, 22 lipca 2013

Rzeczy na Diy & Handmade ??

Miałam się pojawić wieczorem z outfitem z dzisiejszej wyprawy na miasto jednakże nie mam zdjęć stroju za to mam przykład 2 bluzeczek które dobrze wyglądają tylko na wieszakach a na mnie już nie koniecznie , pierwsza bluzeczka wydawała mi się perełką jednak okazała się porażką .
Jak by ktoś zastanawiał się jaka jest cena bluzeczek , niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć , od piątku wprowadzili odzież na wagę 65 zł / kg , więc za taką bluzeczkę trzeba dać ok. 10 zł .




Z wypadu po rzeczy na diy lub handmade wyszły nici , nie wiem dlaczego ale zawsze mam tak że szkoda mi tych rzeczy przerabiać , może to obawa że wyjdzie gorzej a może fakt że zawsze wybieram rzeczy które podobają mi się same w sobie , kiedyś pokaże wam moje zdobycze a na chwile obecną wygrzebałam z szafy bluzeczke i spodenki za którymi nie przepadam , leżą nie noszone od lat , pora coś z nimi zdziałać .
Skalpel , koronka w rękę i efekty pokaże wam w następnym poście.
Buziaki i miłego wieczoru ;)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz