czwartek, 1 sierpnia 2013

Na codzień

W zeszłym poście miałam jeszcze pokazać wam mój najprostszy zestaw a może raczej outfit jaki zakładam najczęściej wybierając się do pracy w chłodniejsze dni , jednak zabardzo się rozpisałam i zaprezentuje wam go dopiero teraz .
Zestaw jest banalny , zwykłe treginsy z sh , po zmianach w sacandi z odzieży wycenionej na wagę nie należały do najtańszych jak na second hand - 20 zł , jednak nie mogłam się im oprzeć , świetnie leżą , 3 razy podchodziłam i odchodziłam od wagi nie mogąc się z nimi rozstać , jeśli już tak się dzieje wiem że powinnam coś kupić w innym wypadku ktoś mnie wyprzedzi i będe żałować.
Do tego torba eco z glamour - a , która służy mi do przewożenia laptopa , on na tym cierpi , niestety tradycyjne torby na notebooki są dla mnie ciężkie i niewygodne .
Wybaczcie drobny nie porządek jednak chwilkę wcześniej kombinowałam z bluzeczką na diy i jak to już ja musiałam troszkę naszkudzić ;)






                                                               Treginsy : SH
                                                               Bluzeczka : H&M
                                                               Torba : Glamour
                                                               Kolczyki : Handmade

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz