sobota, 3 sierpnia 2013

Crazy 16th

Stare zdjęcia , jeszcze szalonej 16 w mojej ulubionej bluzie która zaginęła gdzieś w akcji .
Nie wiem dlaczego ale od lat przerabiam prawie wszystkie bluzki i ciuszki bluzo podobne odcinając im kołnierz , też tak robicie ??
Jest mi wtedy o wiele wygodniej , dodatkowo idealnie nadają się na lato.
Podejdźcie proszę do tych zdjęć z humorem , każdy z nas był kiedyś młody














Tak tak wiem ten dzióbek jest niedorzeczny i stylistyka również ale tak jak obiecywałam nadrabiam wszelakie zaległości , czasami faux pas też trzeba popełnić a być może komuś się spodobają zdjęcia , ja osobiście wyprawę wspominam z uśmiechem na twarzy .
Spodnie uległy degradacji , bluza zaginęła , o butach nawet pamięć nie została iż zapomniałam że kiedykolwiek takie miałam , jednak zdjęcia zdjęcia pozostaną ;)
A wy macie jakieś wyprawy które zapadły wam w pamięć mimo iż nic szczególnego się na nich nie wydarzyło ?
Spodnie : Sh
Bluza : Sh
Buty:no name

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz